Hotul de umbre

"Exista oameni care nu imbratiseaza decat umbre; acestia nu cunosc decat umbra fericirii."
William Shakespeare
Sursa: Pinterest

"Privindu-i, m-am intrebat ce se intamplase: cum putuse sa dispara toata dragostea asta? Si, mai aless, unde se dusese? Poate ca dragostea e ca o umbra, cineva o calca si o ia cu sine. Poate ca o lumina prea mare e periculoasa pentru dragoste sau, dimpotriva, fara lumina, umbra dragostei paleste si, pana la urma, piere."
"Adultii nu te cred niciodata cand le destainui lucruri serioase."
"Se vedea cat de colo ca nu trebuia sa-l las singur. Asta inseamna sa fii prietenul cuiva, nu? Sa poti ghici , atunci cand celalalt iti spune contrariul, ceea ce gandeste in sinea lui."
"Cred ca dragostea este trista si minunata."
"Mi-am dat seama ca si locurile au umbrele lor. De indata ce te apropii prea mult, amintirile dau tarcoale si iti insufla nostalgie."
"Tata spunea ca nu trebuie niciodata sa compari oamenii, fiecare persoana e diferita, important e sa gasesti diferenta care iti convine cel mai mult. Clea era diferenta mea."
"La ce-ti foloseste sa doresti apropierea de cineva, daca nu-ti asumi riscul de a-i acorda increderea ta?"
"E al naibii de periculos sa te atasezi de cineva. E de necrezut cat de tare poate sa te doara. Chiar si simplu fapt ca te temi sa nu-l pierzi pe celalalt este dureros."
"Stand acolo de unul singur, simteam o tristete de moarte. Trebuie ca o intalnisem pe cea mai rea dintre umbre, cea a absentei, iar tovarasia ei era detestabila."
"Acum, fara vesti de la Clea, toata lumea din jurul meu se prabusea. E naspa cand esti nevoit sa astepti un semn din partea cuiva ca sa te simti si tu fericit."
"A trebuit sa ma duc la culcare fara sa mananc, dar putin imi pasa: cand sunt necajit nu mi-e foame."
"Trecerea anilor e doar o parere. Momentele cele mai simple sunt ancorate pentru totdeauna in noi."
Marc Levy
Sursa: Pinterest

"Fii cinstit cu ea si, mai ales, cu tine; daca nu te simti indragostit, nu o lasa sa-si faca sperante, e o fata buna."
"Cand dragostea si ura se contopesc, facem lucruri graznice, lucruri pe care, mai tarziu, ni le reprosam."
mama
Sursa: Pinterest

"Uneori, clipele pretioase din viata noastra depind la urma urmei de lucruri atat de lipsite de importanta."
Marc Levy
Sursa: Pinterest

"Eu, eu nu sunt decat colacul de salvare de care te agati in zilele de furtuna si pe care il lasi de izbeliste imediat cum se face vreme buna."
"De ce m-ai lasat sa intru in viata ta, daca pentru tine nu sunt decat o simpla vizitatoare? M-am gandit de sute de ori sa te parasesc, dar nu reusesc de una singura. De aceea, iti cer un serviciu: fa-o tu pentru amandoi, ori - daca vei considera ca putem impartasi ceva, fie chiar si pentru un timp - hai sa ne oferim posibilitatea de a trai aceasta poveste."
"Cand ai sa vrei sa-mi spui ce anume nu merge, am sa fiu aici, aproape de tot, langa tine, chiar daca nu-ti mai dai seama de asta."
"As vrea sa te pot minti, sa-ti spun ca sunt fericita, iar tu sa ma crezi, dar nu reusesc. Lucrul care ma doare cel mai tare e ca te vad atat de singur cand esti cu mine. Nu sunt suparata pe tine, dar n-am facut nimic pentru a merita sa stau dupa usa. Cand eram prieteni, imi pareai mai seducator. Nu vreau sa-mi pierd cel mai bun amic, am prea mare nevoie de tandretea lui, de sinceritatea lui. Trebuie sa te gasesc asa cum ai fost. 
Sophie
Sursa: Pinterest

"Intr-o prietenie, unele lucruri nu se spun, se ghicesc."
Marc Levy
Sursa:Pinterest 

"Doar n-o sa le dau copiilor satisfactia de a ma iubi dupa moarte! N-aveau decat s-o faca inainte!"
Alice
Sursa:Pinterest 

"O sa fie, fara indoiala, un alt Craciun si anul viitor, scumpule! Si, daca seful tau ramane la fel de incuiat, fii pe pace, sarbatorim Craciunul in ianuarie."
mama

Autor: Marc Levy
Titlul original: Le Voleur d'ombres
Colectie: Fiction Connection
Editura: Trei
Anul publicarii: 2011
Pagini: 210
Categorii: Moderni, contemporani

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe