Academia Vampirilor

"- Buna, Rose, bine ai revenit. Tot mai frangi inimile baietilor?
- Te oferi voluntar?"
Jesse Zeklos si Rose Hathway

Pintrest

"Desigur, unii ar putea sustine ca nu poti sti niciodata ce e in inima unei femei... Caci sunt creaturi stranii si misterioase, continua pe tonul lui doct, iar un barbat trebuie sa fie cititor de ganduri daca vrea ca vreodata sa le faca fericite."
Mason Ashford

Pintrest

"Era cu sapte ani mai mare ca mine. Suficient de batran sa-mi fie... ei bine, nimic. Dar tot mai in varsta ca mine. Sapte ani era mult. Incepuse sa scrie cand m-am nascut eu. Cand eu invatam sa scriu si sa arunc cu carti in profesorii mei, probabil ca el saruta fete. Probabil ca multe fete, tinand seama de cum arata."
Rose Hathway

Pintrest

"- In parte, spuse. Dar si... ei bine, tu si cu mine vom fi amandoi gardienii Lissei intr-o zi. Trebuie s-o protejez cu orice pret. Daca va veni o banda de strigoi, trebuie sa-mi pun trupul intre ei si ea.
- Stiu asta. Bineinteles ca asta o sa faci...
- Nu. Daca imi ingadui sa te iubesc, n-o sa ma arunc in fata ei. O sa ma arunc in fata ta."
Dimitri si Rose Hathway




Autor: Richelle Mead
Editura: Leda
Colectia: Academia Vampirilor 1
Format: 105x175
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 384
ISBN: 978-973-102-523-0

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe