Accidentul

"Primele zile ale iubirii lor se petrecusera la Sibiu, oras pe care nu-l cunosteau niciunul dintre ei.
- Mi-e indiferent unde, dragul meu. Undeva unde sa fiu singura cu tine, cateva zile."
Ann

"... cand imi merge prost, cand totul iese prost, cand mi se pare ca sunt urmarita de ghinion... ei bine, atunci imi cumpar ceva nou... o rochie sau, daca n-am bani destui, o esarfa, un fleac... Nu din cochetarie si nici din frivolitate. Mai mult din superstitie. Ca sa conjug soarta. Ca s-o pacalesc. Mi se pare ca, imbracata altfel, o sa treaca pe langa mine fara sa ma vada..."
"Te porti ca o femeie jignita, Nora. Incepi sa-l iubesti daca incepi sa ai orgoliu."
Nora

Autor: Mihail Sebastian
Editura: Eminescu

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe