Diavolul Memnoch

"Ziua de ieri apartine trecutului si nu mai e a noastra, iar cea de maine e o necunoscuta ce ne-ar putea fi ostila. Aceasta este ziua noastra, e clipa noastra..."
"Uneori frica este un avertisment. Ca si cum cineva ti-ar pune mana pe umar si ti-ar spune: "Nu merge mai departe!""
Lestat


"- Cand m-ai gasit sub Les Innocents, ai vrut sa ma scalzi in parfum si sa ma imbraci in catifea cu maneci brodate, a continuat el.
- Da si sa-ti impletesc parul, parul tau cel atat de frumos, am completat, ca si cum m-as fi infuriat. Arati bine, dracusor blestemat, numai bun de strans in brate si de iubit."
"- Aceasta fata, Dora, se afla sub protectia mea. Nici unul dintre ai nostri nu trebuie sa se atinga de ea.
- E de la sine inteles. Nu i-as face rau nici in ruptul capului micutei tale prietene. Ma jignesti, a zis el, aparent sincer.
- Iarta-ma, am spus. Stiu. Dar stiu ce inseamna sangele si cat de ispititoare poate fi nevinovatia. Stiu cat de ispitit am fost eu insumi.
- Inseamna ca tu esti cel care trebuie sa-si puna frau poftelor!"
Armand si Lestat

Pintrest

"S-a intors cu fata spre mine, si am simtit ca ma studia, incercand sa ghiceasca ce se afla dincolo de invelisul infatisarii mele. Sunt atat de sensibil la acest gen de admiratie incat, uneori, am impresia ca vanitatea este o componenta a feicarei celule a trupului meu."
Lestat


"Stiai ca "Satan" inseamna in ebraica "acuzatorul"?"
diavolul Memnoch


Autori: Anne Rice
Editura: Rao
Editie: Brosata/Lucioasa
An aparitie: 2001
ISBN: 9789735763596
Format: 18x11 cm
Nr. pagini: 443
Colectia: Carte de buzunar Rao

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe