Academia vampirilor - Atingerea umbrei

"Poti sa fii tu inconjurata de nori, ca pentru mine ramai mereu ca o raza de soare."
Adrian Ivashkov

"Nimeni n-a afirmat vreodata ca dragostea ar avea ceva in comun cu ratiunea."
"Sentimentul lui de usurare il oglindea pe al meu. Astazi dansam cu pericolul... si castigasem."
"Cred ca, pana la urma, instinctele care alimenteaza lupta si sexul nu sunt chiar atat de diferite. Ambele provin din latura noastra animalica."
"Privindu-l in ochi, puteam sa vad fara vreo urma de indoiala ca ma iubea mai mult decat pe oricine pe lume, ca eu ii eram mantuirea, dupa cum el era mantuirea mea. Nu ma gandisem niciodata ca prima data pentru mine avea sa se intample intr-o baraca din padure, insa am inteles ca locul nu avea importanta. Doar persoana. Cu cineva pe care-l iubeai puteai sa te afli oriunde, si tot ar fi fost ceva incredibil. Sa fii in cel mai luxos pat din lume n-ar conta, dac-ai fi cu cineva pe care nu-l iubesti. Si, o, cat il iubeam! Il iubeam atat de mult, incat ma durea."
"Nu-mi mai puteam da seama unde se termina trupul meu si unde incepea al lui si, in acea clipa, am hotarat ca asa as vrea sa fie mereu. Nu vroiam sa fim vreodata despartiti."
Rose Hathaway


Autor: Richelle Mead
Titlu original: Shadow Kiss
Colectia: Academia Vampirilor 3
Anul apariției: 2008
Editura: Leda

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe