Dama cu camelii

"Multe pacate iti vor fi iertate, pentru ca tu ai iubit mult."
Iisus

"Acum ca m-ai primit, ca te cunosc, ca stiu tot ce e ciudat in dumneata, mi-ai devenit indispensabila, si voi innebuni nu numai daca nu ma iubesti, dar si daca nu ma lasi sa te iubesc."
"Nu ma mai gandeam decat la ora cand trebuia sa o revad pe Marguerite. Mi-a fost cu neputinta sa mai raman acasa, camera mi se parea prea mica pentru o fericire atat de mare ca a mea, aveam nevoie de intreaga natura ca sa-mi descarc sufletul."
Armand Duval

"Viata isi are farmecul ei, dragul meu, depinde doar de felul in care-o privesti."
Prudence Duvernoy

"Raspunsurile asteptate cu nerabdare sosesc intotdeauna atunci cand nu esti acasa."
Armand Duval


"Daca barbatii ar sti ce pot obtine cu o lacrima, ei ar fi mult mai iubiti, iar noi i-am ruina mai putin."
Marguerite Gautier

"Pasinile te fac mai puternic impotriva sentimentelor. Eram pregatit pentru orice lupta, chiar si impotriva tatalui meu, pentru a o pastra pe Marguerite."
Armand Duval




Autor: Alexandre Dumas-fiul
Titlul original: La dame aux camelias
Colecţie: Biblioteca Adevărul

Editura: Adevarul
Traducerea: Sabina Drăgoi
Număr de pagini: 256

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe