Domnule procuror

"Pasiunea se simte pana in adancul sufletului, te rascoleste, te ucide!"
Victor Demetru

"Te-am dorit, te doresc si te voi dori. Nu ma indoiesc de viitor. Nu stiu daca a iubi si a dori sunt doua notiuni deosebite sau formeaza un intreg. Este un aspect pe care nu am cautat sa-l aprofundez, cu toate ca tu mi le-ai demonstrat in nenumarate randuri. Tu esti un sentimental, eu o realista, o sceptica."
Eugenia Ciudin

"Ce bun esti... Ma ingrozeste gandul ca va trebui vreodata sa plec de langa tine."
"Sunt geloasa... Ma inebuneste gandul cand nu te stiu langa mine. Te vreu numai pentru mine. Te vreau... Sunt nebuna. Recunosc. Iarta-ma Victore. Dar te iubesc cu toata puterea sufletului meu. Simt ca ma sfarsesc. Ma inabusa egoismul feroce care se numeste gelozie. Nu pot altfel. M-ai patruns adanc in suflet, m-am lasat cu totul in voia sentimentelor, in voia torentelor care m-au purtat vijelios spre tine. Trebuie sa-mi intelegi zbuciumul. Tu esti singurul scop, singurul ideal al vietii mele. Disparand acest ideal dispar si eu... Esti dragostea fara de care nu pot sa traiesc, esti ratiunea existentei mele... Uite ma dau tie intreaga. Sa nu ma chinuiesti niciodata Victore."
Niki

"Gelozia e nedespartita de dragoste."
Victor Demetru


Autor: Ion Marinescu 
Editura: Mariana 
Colectia: Romanul de dragoste 
Anul aparitiei: 1990 
Nr. pagini: 120 pagini 

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe