Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus

"- Ce poate fi mai scarbos decat sa-l inseli pe un om care are atata incredere in tine, incat nu te intreaba nimic?
- Sa te lasi absorbit de munca si sa nu te mai intereseze cu adevarat viata celuilalt."
Julia si Anthony Walsh

"A te marita e una, ii spuse el fiicei sale. Dar, da-mi voie sa-ti spun, ca a-ti impartasi intreaga viata cu cineva e altceva. E nevoie de multa dragoste, de mult spatiu. Un teritoriu pe care il inventezi in doi si unde nu trebuie sa te simti la stramtoare."
Anthony Walsh

"Uite, asta-i romantismul german, un cerc in mijlocul unui patrat, pentru a dovedi ca toate diferentele se pot contopi intr-un intreg."
"Te-am iubit asa cum esti si n-am sa te vreau niciodata altfel, te-am iubit fara sa inteleg totul, convins ca timpul imi va oferi prilejul s-o fac."
Tomas Meyer

"Prea tarziu nu exista decat atunci cand lucrurile au devenit definitive."
"Tu crezi ca a trai cu cineva, fara sa fii sigur de propriile-ti sentimente, nu e tot o minciuna, o tradare? Ai o idee cat de mica despre turnura pe care o ia viata atunci cand celalalt de langa tine iti devine un strain?"
"Invata sa nu te temi de cuvinte. Este important sa folosesti cuvintele potrivite."
"Este fascinant cat de tare poate fi inhibat spiritul din pricina fricii."
Anthony Walsh


Autor: Marc Levy
Titlul original: Toutes ces choses qu'on ne s'est pas dites
Traducatori: Marie-Jeanne Vasiloiu
Data publicării: 2008
Editura: Trei
Colectie: Fiction Connection
Tip copertă: Paperback
Nr Pag: 344
ISBN: 9789737079107
Dimensiuni: H: 20cm | l: 13cm

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe