Academia vampirilor - Sacrificiul final

"- Prin urmare, ce cauti aici? Stiu ca nu e doar o vizita parinteasca. Tu nu faci niciodata ceva fara motiv.
- Sigur ca nu. De ce sa faci ceva lipsit de motiv?"
Rose Hathaway si Abe Ibrahim Mazur

"Si sa stii ca nu sunt prea multe lucruri pe care nu le-as face pentru tine, a adaugat. Cu cat mai tampite, cu atat mai bine."
Adrian Ivashkov

"Ei bine, eu am o teorie personala, dupa care cu cat stii mai putine, cu atat e probabil sa te indemne curiozitatea sa ramai pe langa mine."
Dimitri Belikov

"- Ai avut noroc si-ai ghicit, atat, am adaugat.
- Eu n-am nevoie de noroc, Roza. Te gasesc oricand. Asa ca depinde de tine cat de grea vrei sa fie situatia asta."
Rose Hathaway si Dimitri Belikov

"Trebuie sa iei de buna vorba care spune ca dusmanul dusmanului tau iti e prieten."
Victor Dashkov

"Presupun ca, daca ai de gand sa-ti faci o cariera din incalcarea legilor, cam trebuie sa le si cunosti."
Rose Hathaway

"Ai gusturi bune. Evident, din moment ce umbli cu mine, e un lucru deja stiut."
Adrian Ivashkov

"- Am nevoie de tine, l-a anuntat Lissa.
- Asta e o chestie pe care o tot aud din partea femeilor."
Lissa Dragomir si Adrian Ivashkov

"Furia intemeiata pe motive calculate e mult mai periculoasa decat furia intemeiata pe ura oarba."
Tasha Ozera

"Uneori, cineva e posibil sa se lase intr-atat de captivat de amanunte, incat sa nu observe intregul. Nu e vorba doar despre rochie, sau despre par. E vorba despre tine. Esti frumoasa. Atat de frumoasa, incat simt ca ma doare."
Dimitri Belikov

"Comportamentul si sentimentele rareori se suprapun."
Sonya Karp

"Vinovatia era o inchisoare in sine."
"N-o sa fie usor, dar o sa merite efortul. Cat timp o sa fim impreuna, o sa merite."
Rose Hathaway

"- Fugi, l-am indemnat pe Dimitri dupa plecarea lor. Dac-o stergi acum, poate ca n-or sa observe. Intoarce-te in Siberia.
- La drept vorbind, a replicat Dimitri, sunt destul de convins ca Abe ar observa. Nu-ti face probleme, Roza. Nu mi-e frica. Suport orice perdaf din partea lor numai sa fiu cu tine. Merita.
- Chiar esti cel mai viteaz barbat sin cati stiu."
Rose Hathaway si Dimitri Belikov



Autor: Richelle Mead 
Titlul original: Last sacrifice
Editura: Leda 
Colectia: Academia Vampirilor, volumul 6
Anul aparitiei: 2011 
Nr. pagini: 576 pagini 
ISBN: 978-973-102-310-6 
Categorii: Fantasy, Beletristica, SF / Fantasy

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe