Lumina in amurg

"Secretul fericirii e libertatea, iar secretul libertatii e curajul."
Amnesty International - Tucidide

"Bietul barbatu-meu, cat imi lipseste!... Pot spune ca explozia masinii aceleia a ucis odata cu el si fericirea mea..."
"Inima mea ii apartinea; murind, a luat-o cu el."
Jeanne Fortier

"Numai timizii pierd."
Ovide Soliveau

"Te iubesc astazi mai mult decat ieri si maine te voi iubi mai mult decat azi."
Lucie Fortier

"- Sufar. N-am dreptul sa stiu de unde mi se trag suferintele?
- De ce sa afli adevarul, daca trebuie sa-ti aduca o suferinta si mai mare?
- Lucrul asta vreau sa-l aflu, si-l voi afla."
Lucie Fortier si maicuta Lisou (Lise Perrin, Jeanne Fortier)

"In anumite imprejurari trebuie sa stii sa minti..."
Etienne Castel

Autor(i): Xavier de Montepin 
Titlul original: La Porteuse de pain
Editura: Litera 
Colectia: Lira Books 
Anul aparitiei: 2012 
Nr. pagini: 477 pagini 
ISBN: 9786066008174 
Categorii: Carti de dragoste / Romantice, Beletristica 

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe