Panza de paianjen

"- Il iubesti Kathleen? intreba Edna bland.
- Nu stiu. Sincer, nu stiu. Il cunosc numai de cateva zile.
- Draga mea, timpul nu prea are de-a face cu dragostea. Dragostea nu are orar."
Edna Harrison si Kathleen Haley

"O singura noapte in patul lui o invatase sa simta nevoia de puterea lui noaptea, sa caute, din cand in cand, siguranta bratelor lui, sa-i auda ritmul regulat al respiratiei."
"Era un joc copilaresc - sa negi ceea ce nu vrei sa crezi."
Sandra Brown

"- Ma simt bine. Ce sa am?
- Nu stiu, spuse ea incet. Mi-ai spune daca nu te-ai simti bine, nu-i asa?
- Daca asta imi garanteaza dragostea ta, ti-as dezvalui cele mai adanci si mai intunecate secrete ale mele."
Seth si Kathleen Kirchoff

"Tu si Theron insemnati atat de mult pentru mine, Kathleen, incat uneori dragostea mea e dureroasa. E ca si cum n-ar mai incapea in trupul meu, ca si cum as exploda de atata dragoste."
Seth Kirchoff

"El n-o iubea. Dar ea il iubea. De aceea era geloasa, nu putea sa vada pe altcineva sa-i atinga corpul care simtea ca-i apartinea doar ei. Nu dorea ca altcineva sa cunoasca mangaierile privirii lui sau gustul gurii lui."
"O saruta. E un sarut usor, care inflori pasionant si le cuprinsese gurile cu totul. Era un sarut prin care isi ofereau si primeau, se tachinau si se implineau, care promitea si garanta."
Sandra Brown

"Nimeni nu e ca tine, marturisi el. Tu m-ai vrajit, si sub vraja ta devin mai puternic decat am fost vreodata, dar in acelasi timo tremur de slabiciune."
Erik Gudjonsen

"Daca se gandea la Erik, simtea ca innebuneste. Iar daca nu se gandea simtea ca moare."
Sandra Brown

"Te iubesc. Mai mult decat orice. Niciodata n-am sa mai fug de tine. Tu insemni siguranta mea, casa mea, viata mea. Crede-ma, am invatat ca fuga nu rezolva niciodata problemele. Doar le prelungeste."
Kathleen Kirchoff


Autor: Sandra Brown
Editura: Miron
An aparitie: 1982
Numar pagini: 430
Traducere: Virgil Florea
Titlul original: The Silken Web

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe