Testare vopsea Sweet Toffee

Este prima data cand particip la un astfel de studiu, si sincera sa fiu am ramas placut surprinsa sa descopar aceasta vopsea :] Sweet Toffee 7.57 de la Schwarzkopf :D PureColor

Avem urmatoarele puncte :)) nu voi face acum o analiza SWOT, ci voi pune numai punctele bune si pe cele mai putin bune; dupa cum urmeaza:

Părți bune:
- pigment intens se vede foarte bine in lumina soarelui :]
- acoperirea filelor albe scriu acest lucru, deoarece mi s-a intamplat sa ma mai vopsesc si in trecut si sa nu imi fie acoperite acele fire detestate;
- nu curge si e super simplu de utilizat; cand aveam vopseaua in palma aveam impresia ca aveam un soi de gem/marmelada :)) si culoarea ajuta mult;
- ce mi se pare genial este faptul ca nu ai nevoie de nimic altceva, ai tot ce iti trebuie in cuite, nu tu bol, nu tu pensula :D

Părți mai puțin bune
Recunosc aici a fost vina mea :)) dar e bine de tinut minte pe viitor, se curata relativ greut de pe piele, nu m-am dat chiar peste tot cu crema, si avand parul lung s-a intamplat sa ma "vopsesc" si pe brate, a trebuit sa frec putin ;))
Mirosul destul de puternic deci de preferat ar fi vopsirea intr-un spatiu ventilat; nu este un miros iesit din comun, nu e parfumat sau ceva.


Doua cutii au fost aproape suficiente pentru lungimea parului meu

Recomand aceasta vopsea cu drag!


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe