Vampirii Sudului 3 - Clubul mortilor

"Sa arati grozav te face sa te simti minunat."
Sookie Stackhouse

"- Si ti-au spus ca...?
- Ca planuiesti sa ma parasesti. Da. Mi-au spus.
- Deja mi-am primit pedeapsa pentru momentul acela de nebunie, spuse Bill.
- Poate ca ai primit pedeapsa care te aranjeaza pe tine, am spus, dar nu stiu daca ai fost pedepsit indeajuns incat sa-mi convina mie.
Bill si Sookie Stackhouse



Autor(i): Charlaine Harris 
Titlul original: Club Dead
Editura: Leda 
Colectia: Vampirii Sudului, vol 3
Anul aparitiei: 2007 
Nr. pagini: 360 pagini 
ISBN: 9789731020587 
Categorii: Fantasy, Beletristica, SF / Fantasy 

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe