Fantoma de la opera

"Nu va fi niciodata parizian pe deplin acela care n-ar invata sa-si puna o masca vesela peste suferinte sau o masca a tristetii, a plictisului sau a indiferentei peste bucuriile bine ascunse."
Gaston Leroux
Sursa: Pinterest

"Pres de celui que j'aime
Je veux vivre et mourir,
Et la mort, elle-meme
Ne peut nous desunir.
(Alaturi de cel pe care-l ador
Eu vreau sa traiesc si sa mor
Si nici chiar moartea de-ar veni
Nicicand nu ne va desparti.")
Madam Giry
Sursa: Pinterest

"- Domnisoara, am onoarea de a va cere mana!
- Dar le aveti deja pe amandoua, dragul meu logadnic!... Oh, Raoul, cat de fericiti o sa fim!... O sa ne jucam de-a viitorul sot si de-a viitoarea sotie!"
Raoul de Chagny si Christine Daae

"Imprudenta! De-acum pana intr-o luna o sa am tot timpul s-o fac sa uite sau voi descoperi si voi distruge "misterul vocii de barbat", iar intr-o luna Christine va consimti sa-mi devina sotie. Pana atunci, sa ne jucam!"
Raoul de Chagny

"In curand vom merge mai departe si mai repede decat norii, la capatul lumii, apoi ma veti abandona, Raoul. Dar apoi, daca pentru dumneavoastra va sosi vremea sa ma rapiti, iar eu nu voi mai fi de acord sa va urmez, ei bine, Raoul, sa ma rapiti!"
Christine Daae

"- Va este teama... dar ma iubiti?... Daca Erik ar fi fost frumos, m-ati mai fi iubit, Christine?
- Nefericitule! De ce sa ispititi destinul? De ce sa ma intrebati niste lucruri pe care le ascund in adancul constiintei mele, asa cum se ascunde un pacat?"
Raoul de Chagny si Christine Daae



Autor: Gaston Leroux
Titlul original: Le Fantôme de l'Opéra
Colectie: Biblioteca Adevarul 101
Editura: Adevarul
Pagini: 352

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe