A 9 viata a lui Louis Drax

"Oricine devine credincios cand este la ananghie, il cheama pe Dumnezeu pentru a stabili o intelegere finala. In mod sigur se rugase ca timpul sa fie dat inapoi, ca ziua aceea sa nu fi inceput niciodata, sa fi facut cu totul alte alegeri, ca toate cuvintele pe care le rostisera sa nu fi fost spuse; ca intregul episod sa se fi derulat inapoi si sa se opreasca."
"In acel moment in care o tineam aproape de inima mea confuza si am simtit bataile inimii ei care imi raspundeau, am devenit foarte constient de linia subtire care exista intre compasiunea medicala si comportamentul neprofesional. Si stiam ca, pentru prima oara in cariera mea, o depaseam.
Ceea ce ignoram era faptul ca nu exista cale de intoarcere."
"Mi-am dat seama ca o admiram pe Sophie, ca o placeam chiar. Insa o mai iubeam? Era o intrebare care parea irelevanta, o intrebare la care nu mai puteam raspunde. Cu siguranta, ceva murise intre noi. Insa murise atat de lent si de usor, incat era greu sa precizezi momentul sau locul. Neglijenta. Neglijenta face asta. Te face sa orbesti.
Si in afara de asta, eram indragostit de o alta femeie."
Pascal Dannachet



Autor: Liz Jensen
Titlul original: The 9th Life of Louis Drax
Editura: Minerva
Nr. pagini: 271
An aparitie: 2008

★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe