Cantec de gheata si foc - Urzeala tronurilor

 "Lasa-ma sa-ti dau un sfat, bastardule, facu Lannister. Sa nu uiti niciodata ceea ce esti, pentru ca, in mod sigur, lumea nu va uita. Fa din asta forta ta. Atunci nu va fi niciodata punctul tau slab. Fa din asta o pavaza si nu va fi folosita niciodata ca sa te raneasca."

"Moartea este atat de ingrozitor de definitiva, in vreme ce viata este plina de posibilitati."

"Mintea este arma mea. Fratele meu are sabia. Regele Robert are ghioaca de razboi, iar eu am mintea... si o minte are nevoie de carti, tot asa cum o sabie are nevoie de tocila, daca trebuie sa-si mentina ascutimea. Tyrion ciocani coperta de piele a cartii. De asta citesc eu atat de mult, Jon Snow."

Tyrion Lannister

Sursa: Pinterest

"Orice zbor incepe cu o cadere."

cioara


"Cand un om isi picteaza o tinta pe piept, trebuie sa se astepte ca, mai devreme sau mai tarziu, cineva sa lanseze o sageata spre el."

Tyrion Lannister

Sursa: Pinterest

"Ned il privi cu prudenta, fara sa spuna nimic, asteptand. Cu trecerea anilor, descoperise ca tacerea era, rasplatita mai bine decat intrebarile."

George R.R. Martin

Sursa: Pinterest

"Frica taie mai adanc decat sabiile."

Arya Stark

Sursa: Pinterest

"Privitul nu-i totuna cu vazutul."

Syrio Forel

Sursa: Pinterest

"Un barbat care nu asculta nu poate auzi."

Osha

Sursa: Pinterest

"Sunteti un barbat cinstit si onorabil, Lord Eddard. De multe ori uit asta. Am intalnit atat de putini oameni de felul acesta in viata mea! Arunca o privire prin celula. Cand vad ce v-a adus cinstea si onoarea, inteleg de ce."

lord Varys

Sursa: Pinterest

"Unele adevaruri nu puteau fi rostite cu voce tare, iar unele minciuni erau necesare."

George R.R. Martin



Autor: George R. R. Martin

Titlu original: Game of thrones

Editura: Nemira

Colectia: Cantec de gheata si foc, vol 1

An de aparitie: 2013

Nr pagini: 420; 460

Format: 12 x 20 cm

Coperti: brosate


★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe