Cartea pierduta a vrajitoarelor

 "Frica este cea mai puternica forta de pe pamant."

Diana Bishop

Sursa: Pinterest

"Am mai vazut curaj ca al tau - in general, la femei. Matthew continua ca si cum eu nu spusesem nimic. Barbatii nu au asa ceva. Hotararea noastra se naste din frica. E doar bravura."

"Din cate imi dau seama, doar doua emotii misca lumea asta dintotdeauna. Ezita, apoi continua. Una este frica. Cealalta este dorinta."

Matthew Clairmont

Sursa: Pinterest

"Magia este dorinta transformata in realitate."

Diana Bishop

Sursa: Pinterest

"Daca fluturele zboara spre lumina dulce care-l atrage, o face doar pentru ca nu stie ca focul il poate mistui."

"Dorinta imi da ghes, iar teama-mi pune capastru."

Giordano Bruno

Sursa: Pinterest

"Matthew reactionase mai rau decat ma asteptasem. Dar, daca tot calcasem in strachini, puteam macar sa le sparg pe toate."

"Asta e si felul in care vanezi? Seductie, amanare, pana cand victima se preda?"

"Eram doar o fiinta pe care o lasasesi aici ca pe un colet fara adresa de expeditie."

"Nu-i asa ca e placut cand raceala ta si caldura mea se intalnesc?"

 Diana Bishop

Sursa: Pinterest

"Promit sa nu vars sange daca promiti sa nu plangi."
Matthew de Clairmont
Sursa: Pinterest

"-Care este acum opinia istoricului despre noptile caste? ma intreba.

- Sunt mult mai lipsite de inocenta decat au fost prezentate in literatura de specialitate, am zis, atingandu-i buzele cu degetele. Si daca intr-adevar cu asta se indeletnicesc noaptea logidnicii amish, nu-i de mirare ca n-au nevoie de televizor."

Matthew si Diana de Clairmont

Sursa: Pinterest

"O casa dezbinata nu poate dainui."

Abraham Lincoln

Sursa: Pinterest

"N-as renunta la suferinta daca asta ar insemna sa renunt si la bucurie."

Ysabeau de Clermont


"Cine nu se mai poate minuna, nu mai poate fi surprins, este deja mort."

Stephen Proctor

Sursa: Pinterest

"-Sunt poezii - versuri scrise in semn de afectiune. Acesta este a ma vie, de coeur entier, spuse Matthew si varful aratatorului sau atinse suprafata de aur. In franceza veche inseamna "intreaga mea inima pentru intreaga mea viata". Iar acesta, non debut et ma fin, cu un alfa si omega alaturi.

Asta puteam si eu sa traduc - "inceputul si sfarsitul meu".

- Ce scrie pe inelul interior?

- E gravat pe ambele parti. Matthew citi randurile, rotind treptat inelele. Se souvenir du passe, et qu’il y a un avenir. "Aminteste-ti trecutul si ca exista un viitor"."

Matthew si Diana de Clairmont



Autor: Deborah Harkness 

Titlul original: A Discovery of Witches

Seria:Cartea pierduta a vrajitoarelor, vol 1

Editura: Litera 

An aparitie: 2012

Nr pagini: 610

Format: 13 x 20 cm

Coperti: cartonate


★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe