Valuri de viata

 "Timida din fire, prea timida pentru gustul meu, imi e destul de greu sa socializez cu persoane necunoscute. Am un temperament linistit, fiind mai retrasa. Vorbesc destul de putin, observand mai mult. Iar cand mi se cere parerea, pur si simplu spun sincer ce simt in acel moment, fara ocolisuri. Demagogia manipularii sau aflarii in treaba ma ingretoseaza. Acesta este si unul din motivele pentru care am putini prieteni."

"Nu astepta binele, creaza-l. E clar viata nu e tocmai roz, dar incearca sa-i dai tu putina culoare."

"Nu ma intereseaza sa demonstrez nimic nimanui. Sunt imposibila la astfel de chestii, la astfel de persoane care stau sa-mi analizeze hainele, gesturile sau comportamentul. Treaba lor. Ar fi extrem de obositor sa incerc sa fiu pe plac la toata lumea."

"Se poate confunda omul cu propriul destin? ma intreb eu. Ma rog, raspunsul putea fi da, insa evident rezultatul este aproape mereu tragic."

Irina Albu

Sursa: Pinterest

"-E atat de bine aici, in bratele tale.

- Ma gandesc ca au fost croite anume pe masura ta, nu-i asa?

- Aha. Si nu o sa le mai dezbrac. Sunt perfecte."

Irina Albu si Robert Groza

Sursa: Pinterest

"Esti in ochii, pe buzele mele, in mintea mea, in inima mea, peste tot... oriunde. Sunt trist ca nu am putut ajunge sa-ti spun noapte buna. Insa doar inchide ochii si voi fi langa tine. Tot ce vreau e sa te strang in brate. Vise placute. Te ador, Irina mea!"

Robert Groza

Sursa: Pinterest

"Imi las capul pe pieptul lui. E o placere sa stau asa, sa-i ascult bataile inimii ce sunt ca un cantec, o melodie pe care doar eu o pot auzi."

"Stiu, e destul de ciudat. O parte din mine are inca indoieli cu privire la faptul ca sunt treaza si nu visez totul. Iar pe de alta parte am scuzatia ca intreaga mea viata a fost un vis, ca aiba acum traiesc cu adevarat."

"Marcasem aproape fiecare copac cu sarutari, imbratisari si chicoteli. Da. Acum ne apartin toti, fac parte din povestea noastra."

Irina Albu

Sursa: Pinterest

"-Imi place pijamaua ta cu bufnite.

- Iti plac bufnitele?

- Numai cele de pe pijamaua ta.

- De ce, au ceva aparte? zic eu razand inocent in coltul gurii.

- Foarte aparte, numai ele acum iti pot simti caldura, mirosul, te mangaie, iti saruta pielea... Fac tot ceea ce vreau eu in acest moment.

- Ti-am spus cat imi place pianul tau?

El zambeste. Eu continui:

- Imi place atat de mult, incat as vrea sa-i iau locul, pielea mea sa se transforme in sunete sub atingerea vibranta a degetelor tale.

- Mi s-a gravat in minte aceasta dorinta a ta si-a devenit cea mai mare dorinta a mea, zise."

Robert Groza si Irina Albu


"E stupid. De ce nu intelegi ca eu nu pot sa exist fara tine? Esti in aer, in razele soarelui, in lumina lunii, in fiecare respiratie, in fiecare bataie a inimii mele, esti in sangele meu. esti tot ce sunt. Te iubesc, icnesc cu disperare, cu teama, adancindu-mi privirea inlacrimata intr-a lui. Imi ridic mainile sa-i ating fata si pulsez toata dragostea pe care o simt fata de el. Vezi...? Te rog, spune-mi ca vezi. Pentru mine nu exista optiune. Iubesc fiecare particica din tine si fiecare particica ma doare, cand nu esti aproape. Tot ce am eu nevoie e scris pe chipul tau. Esti o binecuvantare pentru mine."

"Nu o sa renunt niciodata la noi, daca tu nu ma indepartezi nimeni nu o sa reuseasca lucrul acesta. Asadar, totul depinde de tine."

Irina Albu

Sursa: Pinterest

"-Imi promiti un lucru?

- Orice.

- Zici asa, de fiecare data cand iti mai trece prin cap ca altcineva este mai potrivit, mai bun decat tine, te rog sa te gandesti daca ma si poate iubi mai mult decat tine. Abia atunci ai dreptul sa depui armele.

Ochii lui stralucesc catre mine, liberi de amaraciunea aspra. Zambeste si ma saruta tandru, cu dragoste adanca.

- Nimeni, niciodata!

- Contez pe asta, murmur eu."

Irina Albu si Robert Groza

Sursa: Pinterest

"-Cu tine mi-e prea bine. Iti multumesc pentru ca nu renunti si nu ma lasi sa ma prabusesc. Stii, esti soarele meu. Mereu dai la o parte norii negri si faci lumina.

Imi dau ochii peste cap.

- Aha. Si te infierbant, nu-i asa?

- Rau de tot.

- Rau?

Ranjeste.

- Tare."

Robert Groza si Irina Albu 

Sursa: Pinterest

"Imi dau seama ca sunt doar o mare ipocrita. Cum sa fac pe cineva fericit, daca eu sunt atat de nefericita?"

Irina Albu 


Autor: Lina Moaca

Editura: Librex

An de aparitie: 2018

Nr pagini: 316


★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe