Dispozitive infernale - Printesa mecanica

 "Estella, rosti Tessa calma. "Vei ramane pana la sfarsitul vietii mele o parte din fiinta mea, o parte din putinul care e bun in mine si o parte din ceea ce e rau."

Theresa "Tessa" Gray

Sursa: Pinterest

"A trai inseamna mai mult decat a nu muri."

"Sufletele care se iubesc se atrag si in urmatoarele vieti."

James "Jem" Carstairs

Sursa: Pinterest

"Daca as indrepta un revolver spre tine, James, si as apasa pe tragaci, oare ar conta daca nu stiam ca nu exista niciun glont in el?"

William "Will" Owen Herondale

Sursa: Pinterest

"Ai atatat mormanul de scrum care sunt eu, prefacandu-l in foc."

Charles Dickens - Poveste despre doua orase

Sursa: Pinterest

"Chiar daca nu prea ne gasiti vreun folos, suntem mai istete, mai hotarate si mai rabdatoare decat barbatii. Se prea poate ca barbatii sa fie mai puternici, insa cele care indruma sunt femeile."

Charlotte Branwell

Sursa: Pinterest

"Fie ca Dragostea sa imbratiseze Durerea, sa nu strabata adancul,

Fie ca intunericul sa-si pastreze stralucirea pradatoare:

Ah, mult mai dulce-i pierderea imbatatoare,

Sa iei moartea la dans, sa te faci una cu pamantul."

Alfred, Lord Temyson "In Memoriam A.H.H."

Sursa: Pinterest

"Fiecare inima are propriul ei cantec, spuse el. Tu il stii pe-al meu."

"Ne vedem mai bine in ochii celor care ne iubesc. Si exista o frumusete pe care numai caracterul trecator al vietii ne-o ofera."

James "Jem" Carstairs

Sursa: Pinterest

"Speranta nu e o iluzie."

"Vreau ca tu sa fii fericita si vreau ca el sa fie fericit. Si totusi, cand te vei indrepta spre altar pentru a te uni pe vecie cu el, vei pasi pe o carare presarata cu faramele inimii mele, Tessa. Mi-as da viata pentru oricare dintre voi. Mi-as da viata pentru fericirea voastra. Ma gandeam, atunci cand mi-ai spus ca nu ma iubeai, ca poate sentimentele mele se vor raci si se vor stinge, dar nu s-a intamplat deloc asa. Au crescut in fiecare zi. Acum, in clipa asta, te iubesc cu mai multa disperare decat te iubeam inainte, iar peste o ora te voi iubi si mai mult de-atat."

 William "Will" Owen Herondale

Sursa: Pinterest

"O, mama, mama, asterne-mi patul,

Fa-l, mama, ingust si moale.

William pentru mine a murit,

Iar eu ma voi stinge de jale.


Au ingropat-o in curtea bisericii vechi,

De William Dragutul aproape.

Si-un trandafir rosu iesi din al lui mormant

Iar din al ei, flori de maces delicate.


Si-au crescut in sus, pe turla cea sfanta,

Pana ce nu s-au mai inaltat.

Si s-au unit in nodul iubirii curate,

Maces si trandafir inghimpat."

Bridget Daly

Sursa: Pinterest

"-Ai venit, spuse Will, constient ca se exprimase ca un prost.

Nu ii placea niciodata cand oamenii observau cu voce tare lucrurile evidente, si iata ca facea si el exact acest lucru. Nu se putea debarasa de sentimentul de uluiala."

William "Will" Owen Herondale

Sursa: Pinterest

"Caci din care alt motiv ma patrunse pe mine atat de usor suferinta aceea pana in adancul fiintei, daca nu din cauza ca eu imi cladisem sufletul pe nisip, iubind o fiinta muritoare?" recita Magus.

Confesiunile Sf. Augustin - Magus Lightwood-Bane

Sursa: Pinterest

"-Dar am jurat sa raman cu tine. "Pana cand moartea ne va desparti...

- Moartea ne va desparti.

- Stii ca aceste cuvinte ale juramantului fac parte dintr-un pasaj mai lung, spuse Will. "Nu ma sili sa te parasesc si sa ma duc de la tine! Incotro vei merge tu, voi merge si eu."

Rut I:I7 si Rut I:I6 - William "Will" Owen Herondale si James "Jem" Carstairs

Sursa: Pinterest

"Nu poti pierde ceva ce n-ai avut niciodata."

Cassandra Clare

Sursa: Pinterest

"Unele pierderi raman cu noi pentru totdeauna."

Charlotte Branwell

Sursa: Pinterest

"Cuvintele au puterea de a ne schimba."

William "Will" Owen Herondale




Autor: Cassandra Clare 
Titlul original: Clockwork Princess
Seria: Dispozitive infernale, vol 3
Editura: Leda 
An de aparitie: 2015
Nr. pagini: 460
Format: 15 x 24 cm
Coperti: cartonate si supracoperta

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe