P.S.: Imi placi

 "-Fie, fara aranjamente. Dar fii deschisa, altfel poti rata ceva ce se afla chiar sub ochii tai.

Mi-am desfacut bratele.

- Exista cineva mai deschis decat mine?"

Isabel si Lily Abbott

Sursa: Pinterest

"Tinusem in mine acest anunt inca de cand citisem despre concurs, ieri, tot rasucindu-l in minte. Acum, o spusesem cu voce tare. Asta insemna ca trebuia sa-mi urmez gandul. Ca aveam s-o fac."

Lily Abbott

Sursa: Pinterest

"Uneori, daca ascult melodii deprimante, simt ca viata mea nu e asa de rea."

tip - Cade Jennings

Sursa: Pinterest

"Anonimatul era eliberator. Puteam spune multe, daca nu trebuia sa ma semnez la final."
Lily Abbott
Sursa: Pinterest

"-E doar o forma de distractie. Chiar nu vreau sa stiu.
Isabel a ridicat din umeri.
- Ok. Fie cum vrei tu. Daca eram eu, curiozitatea nu mi-ar fi dat pace.
M-am intrebat daca era capabila sa o lase balta, chiar nefiind vorba despre ea."
Lily Abbott si Isabel
Sursa: Pinterest

"Daca-ti spun secretele mele, o sa-mi raspunzi cu minciuni?
Daca-ti spun ca te cred, asta face ca totul sa fie bine?"
Lily Abbott
Sursa: Pinterest

"-Daca vrei o relatie cu un tip, mai intai trebuie sa pari misterioasa, apoi interesanta, si doar apoi amuzanta. In ordinea asta. Daca ordinea se modifica, vei purta mereu eticheta de prietena.
M-am incruntat.
- Interesanta teorie.
- Incercat si dovedit. Iar partea amuzanta trebuie sa fie intentionata nu treaba asta cu facutul de ras in public."
"-Cu cine vorbesti?
- Cu mine.
- Faci des asta.
- Stiu. Sunt singura care ma intelege."
Ashley si Lily Abbott
Sursa: Pinterest

"Sunt prea stanjenita de mine insami, mai ales cand vine vorba de lucrurile care-mi plac mult. Simt ca, daca le tin pentru mine si nu le dau mai departe, nu ofer nimanui ocazia sa ma judece."
"Daca fredonam pe holurile scolii, intr-o zi de luni, aveam s-o patesc rau pentru asta? Zilele de luni nu erau facute pentru fredonat."
"Exista ceva care sa te opreasca sa visezi cu ochii deschisi?"
"Pretinzi ca vrei sa fii ascultat,
Asa ca-ti scrii cuvinte desarte.
Iti umpli viata cu inselaciune.
Fiindca totul tine de perceptie.
Lumea nu vede cum esti,
Asculta tot ce vorbesti.
Te hranesti cu atentia lor,
Ca sa-ti hranesti dependenta."
"Brusc, parca nu mai aveam aer si am fost redusa la tacere. Era geloasa. Nu voia sa stiu ca ii scriam lui Cade, fiindca era geloasa. Chiar daca ea si Cade fusesera impreuna acum doi ani si nu-l mai placea, era totusi geloasa."
"Maine avea sa fie o zi mai buna decat azi. Trebuia."
Lily Abbott
Sursa: Pinterest

"Nu poti strica ceva care deja nu merge."
Isabel
Sursa: Pinterest

"Il uram fiindca ma face sa-mi para rau pentru el."

"Vinovatia imi lasase un gust amar."

"Oamenii accepta cu usurinta lucrurile pe care le doresc adevarate."

"Oamenii nu au mereu nevoie sa-i salvezi, sa stii."

Lily Abbott

Sursa: Pinterest

"Daca-ti place cineva suficient, incerci sa faci lucrurile sa mearga."

Cade Jennings

Sursa: Pinterest

"-Te-am strigat afara, dar fugeai ca din pusca.

- Ma antrenez pentru maraton.

- Serios?

- Nu. Sa fugi e groaznic. De ce aleg oamenii sa faca asta?"

Cade Jennings si Lily Abbott

Sursa: Pinterest

"Daca mai zambeam mult la scoala, oamenii aveau sa inceapa sa creada ca-mi placea acolo."

"Esti modul meu preferat de a-mi petrece timpul. Dar timpul sta in loc cand ma gandesc la tine."

"Cuvintele ne-au adus impreuna,

Desi aproape ca ne-au despartit.

Mi-ai incredintat secrete

Si apoi inima mi-ai rapit."

Lily Abbott




Autor: Kasie West 

Titlul original: P.S. I like you

Editura: Corint 

Colectia: Leda Edge 

An de aparitie: 2018

Nr. pagini: 303

Format: 14 x 20 cm

Coperti: brosate


★★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe