In cautarea oii fantastice

 "Nu vreau sa ma laud, dar pentru mine nu e deloc complicat sa-mi gasesc pe cineva. Daca vreau neaparat - si se pare ca traiesc in lumea lui "daca vreau neaparat" -, sunt capabil sa devin atragator."

Sobolanul

Sursa: Pinterest

"Ca sa fiu mai precis, organizatia noastra se imparte in doua: partea care inainteaza si partea care o face sa inainteze. Mai sunt si alte parti cu diverse functii, dar cele principale sunt acestea doua. Cea care inainteaza este "vointa" cea care o face sa inainteze este "profitul"."

secretarul

Sursa: Pinterest

"Mintea imi era goala. Cand inchideam ochii, puteam sa aud sute de pitici maturandu-mi de zor prin cap. Nu terminau niciodata, pentru ca nu le venise ideea sa foloseasca un faras."

"E ciudat sa simti dorinta sexuala a altcuiva: dupa o vreme ajungi sa crezi ca-ti apartine."

personajul principal

Sursa: Pinterest

"Cineva spunea ca prietenul adevarat e cel cu care-ti omori timpul."

Sobolanul

Sursa: Pinterest

"Am incercat sa dorm, dar n-am putut. Cine ar putea dormi cu sufletul atat de incarcat de sentimente ce nu pot fi transpuse in cuvinte?"

"Visele scurte sunt cele mai placute."

personajul principal


Autor: Haruki Murakami  
Titlul original: 羊をめぐる冒険 Hitsuji o Meguru Bōken
Seria: Trilogia soarecelui, vol 3
Editura: Polirom 
Colectia: Top 10+ 
An aparitie: 2011
Nr pagini: 324
Format: 11 x 18 cm
Coperti: brosate

★★

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Hotul de umbre

Stapanul inelelor - Fratia inelului

Odiseea capitanului Blood

Apa pentru elefanti

Padurea spanzuratilor

Etichete

Afișați mai multe